GY.I.K.

Hogyan tudok rendelni a webáruházból? 

Áruházunkban műköröm alapanyagokat és a műköröm építéshez szükséges segédeszközöket forgalmazunk műkörömépítő szakemberek számára. A vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött. Az áruház teljes kínálatát a www.nail4u.hu oldalon találod meg. A megvásárolni kívánt terméket a kosár felirattal/ikonnal ellátott gomb megnyomásával tudod kosárba tenni. A kosár oldalon a termékek és a megadott adatok ellenőrzését követően a "megrendelem" gomb megnyomásával tudod véglegesíteni a rendelésed. 

Hogyan tudom meg, hogy a rendelésem sikerült-e? 

Minden sikeres rendelésről egy automatikus értesítést küld rendszerünk, amelyben visszaigazoljuk neked a rendelésed. Ezt a levelet érdemes alaposan átnézni, hiszen ebben minden termék és szállítási információ szerepel, amit megadtál a rendelésed leadásakor. Ha bármi észrevételed van, vagy kérdés merül fel, akkor keress minket bizalommal az info@nail4u.hu címen, vagy a +36/20-447-9392 számon. 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem? 

Áruházunk rendszerét úgy alakítottuk ki, hogy csak a készleten lévő termékeket tudod megrendelni. Így, amint beérkezik hozzánk a rendelés, a feldolgozása, összekészítése szinte azonnal megkezdődik. A munkanapokon 16 óráig beérkezett rendeléseket, igyekszünk még aznap átadni a futárnak, így a kézbesítése a legtöbb esetben a következő munkanapon várható.  A megrendelés fázisairól e-mailben tájékoztatunk.

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

Cégünk kizárólag a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.-vel áll szerződésben. Így a szállítást a GLS futárszolgálattal tudjuk biztosítani

Mennyi a szállításnak a költsége? 

A szállítási díj összege 1295.-Ft. Ha a vásárlásod értéke meghaladja a 15.000.-Ft összeget, akkor a szállításí díjat cégünk teljes egészében átvállalja. 

Személyesen áttudom venni a rendelt termékeket? 

Igen, van lehetőség személyes átvételre. Az online megrendelt termékeket személyesem csak kizárólag a címünkün (2315 Szigethalom, József Attila utca 148.) és egy előre egyeztetett időpontban van lehetőség átvenni.  

Van-e csomagolási díj? 

Cégünk a csomagolásért külön díjat nem számol fel. A kisebb, kevésbé törékeny rendeléseket buborékos fóliával bélelt borítékba csomagoljuk. A nagyobb rendeléseket papír dobozba. A környezettudatosság miatt sokszor újrahasznosított dobozokat használunk.

Kapok Áfá-s számlát a rendelésem mellé? 

Cégünk minden rendelésről a hatályos jogszabályoknak megfelelő Áfá-s e-számlát állít ki, melyet a regisztrációnál megadott e-mail címre küldünk el neked. 

A kapott e-számlát nekem kell kinyomtatni? 

Az e-számla a hagyományos papír alapú számlával egyenértékű elektronikus formában kiállított számla. Az e-számla a papír alapú számla adatain túl egy időbélyegzőt és egy fokozott biztonságú elektronikus aláírást tartalmaz. Ezek teszik hitelessé a számlát és biztosítják eredetét, valamint a tartalom sérthetetlenségét. Az elektronikus számla ugyanazokat az adatokat tartalmazza, mint egy nyomtatott számla. Az elektronikus számla csak elektronikus formában használható, kinyomtatni sem neked, sem a könyvelőjének nem szükséges! Bár az elektronikus számla kinyomtatását a törvény nem tiltja, de számviteli bizonylatként így nem állja meg a helyét. 

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok? 

A Nail4U.hu oldalon négy féle fizetési mód közül is választhatsz. 

Utánvét 
Banki előreutalás
Bankkártyás fizetés
Személyes átvétel esetén készpénz

Hova utalhatom a rendelésem végösszegét?

A rendelésed véglegesítése után visszaigazoló e-mailben elküldjük neked az utaláshoz szükséges banki adatokat. De szükség esetén innen is informálódhatsz: 
Kedvezményezett neve: Nail Island Kft.
Bankszámla száma: 12023132-01588615-00100005
Bank neve: Raiffeisen Bank
A megjegyzés rovatban feltüntetendő a rendelés sorszáma és a megrendelő neve.

Hogyan történik a rendelés teljesítése?

Munkanapokon a rendelés beérkezését követően azonnak megkezdjük a rendelés feldolgozását. A 16 óráig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben még aznap átadjuk a futárnak. Ha valakinek van nyitott (éppen kiszállítás alatt lévő) rendelése, az újabb rendelését, csak az előző rendelésének sikeres kézbesítését követően tudjuk teljesíteni. Ha az előző rendelés még nem került kiszállításra, akkor van lehetőség módosítás, összevonás kérésére. 

Hogyan mondhatom vissza a megrendelésem? 

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján 16 óráig, szíveskedjenek jelezni a webáruház felé az info@nail4u.hu e-mail címre vagy a 06-20-447 9392-es telefonszámra. A csomag futárnak történő átadást követően már nincs lehetőségünk a rendelést törölni és a kézbesítést módosítani. 

Mi történik, ha nem veszem át a futártól a csomagomat? 

A webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül. Ennek következményeként az előzetesen megfizetett szállítási költségre cégünk igényt tart a vásárlótól. Ez alól nem kivétel az az eset sem, ha a vásárlónak a megrendelése "ingyenes" lett volna. A szállítási költség megfizetése hiányában, a vásárlónak a továbbiakban nincs lehetősége áruházunkban utánvétes fizetési mód választására. Rendelését csak banki átutalást vagy bankkártyás fizetést követően tudjuk teljesíteni. 

Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom? 

Amennyiben Ön sérülten kapja meg a csomagot, ezt a futárral minden esetben jegyzőkönyveztetni kell. Kérje el a futártól az erre a célra használatos jegyzőkönyvet és töltsék ki. Írja le pár mondatban a látható sérülést és készítsen néhány jól látható fotót a csomagról. Lehetőleg több irányból is. A futártól kérjen egy példányt a jegyzőkönyvből. Haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot az info@nail4u.hu e-mail címen vagy a 06-20-447-9392-es telefonszámon. Reklamációt csak kizárólag jegyzőkönyv felvételét követően tudunk elfogadni.