Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
Hogyan tudom meg, hogy a rendelésem sikerült-e?
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
Mennyi a szállításnak a költsége?
Személyesen áttudom venni a rendelt termékeket?
Kapok Áfá-s számlát a rendelésem mellé?
A kapott e-számlát nekem kell kinyomtatni?
Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Hova utalhatom a rendelésem végösszegét?
Hogyan történik a rendelés teljesítése?
Hogyan mondhatom vissza a megrendelésem?
Mi történik, ha nem veszem át a futártól a csomagomat?
Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?
Mennyi ideig garanciális a vásárolt elektronikai termék?
Milyen esetekben nem érvényes a garancia?
Van-e lehetőség csere-csomagként visszaküldeni a terméket?
Nem ugyan az a szín a termékfotón, mint amit kaptam. Mit lehet tenni?
Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
Áruházunkban műköröm alapanyagokat és a műköröm építéshez szükséges segédeszközöket forgalmazunk műkörömépítő szakemberek számára. Az áruház teljes kínálatát a www.nail4u.hu oldalon találod meg. A megvásárolni kívánt terméket a kosár felirattal/ikonnal ellátott gomb megnyomásával tudod kosárba tenni. A kosár oldalon a termékek és a megadott adatok ellenőrzését követően a "megrendelem" gomb megnyomásával tudod véglegesíteni a rendelésed.
Hogyan tudom meg, hogy a rendelésem sikerült-e?
Minden sikeres rendelésről egy automatikus értesítést küld rendszerünk, amelyben visszaigazoljuk neked a rendelésed. Ezt a levelet érdemes alaposan átnézni, hiszen ebben minden termék és szállítási információ szerepel, amit megadtál a rendelésed leadásakor. Ha bármi észrevételed van, vagy kérdés merül fel, akkor keress minket bizalommal az info@nail4U.hu címen, vagy a +36/70-788-5253 számon.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Áruházunk rendszerét úgy alakítottuk ki, hogy csak a készleten lévő termékeket tudod megrendelni. Így, amint beérkezik hozzánk a rendelés, a feldolgozása, összekészítése szinte azonnal megkezdődik. A hétfőtől-csütörtökig 15 óráig és a pénteken 14 óráig beérkezett rendeléseket, igyekszünk még aznap átadni a GLS futárnak, így a kézbesítése a legtöbb esetben a következő munkanapon várható. A megrendelés fázisairól e-mailben tájékoztatunk.
Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
Cégünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.-vel, a Magyar postával és a Foxpost-al áll szerződésben. Így a házhozszállítást a GLS és MPL futárszolgálattal tudjuk biztosítani. Automatába történő szállítást pedig a GLS, MPL vagy a Foxpost végzi.
Mennyi a szállításnak a költsége?
Áruházunkban többféle szállítási módot is választhatsz, így a költségek is különbözőek. Ha rendelésed értéke eléri a 18.000.-Ft-ot, a szállítási díjadat cégünk átvállalja. Ha igazoltan jelentős kedvezményre vagy jogosult áruházunkban, Ilyen pl. a szakmai kedvezmény vagy a Vállalkozást támogató kedvezmény, akkor a 18.000.-Ft feletti vásárlás estében a szállítási költség 50%-át vállaljuk át.
A szállítási költségeket itt találod:
https://nail4u.hu/shop_contact.php?tab=shipping
Személyesen áttudom venni a rendelt termékeket?
Igen, van lehetőség személyes átvételre. Az online megrendelt termékeket személyesem csak kizárólag egy előre egyeztetett időpontban van lehetőség átvenni szigethalmi telephelyünkön. Egyeztetni telefonon az átvételt megelőző napon szükséges. A rendelés leadásának a napján nem biztos, hogy a rendelés átvehető. Mindenképp telefonos kapcsolatfelvétel szükséges!
Cégünk a csomagolásért külön díjat nem számol fel. A kisebb, kevésbé törékeny rendeléseket buborékos fóliával bélelt borítékba csomagoljuk. A nagyobb rendeléseket papír dobozba. A környezettudatosság miatt sokszor újrahasznosított dobozokat használunk.
Kapok Áfá-s számlát a rendelésem mellé?
Cégünk minden rendelésről a hatályos jogszabályoknak megfelelő Áfá-s e-számlát állít ki, melyet a regisztrációnál megadott e-mail címre küldünk el neked.
A kapott e-számlát nekem kell kinyomtatni?
Az e-számla a hagyományos papír alapú számlával egyenértékű elektronikus formában kiállított számla. Az e-számla a papír alapú számla adatain túl egy időbélyegzőt és egy fokozott biztonságú elektronikus aláírást tartalmaz. Ezek teszik hitelessé a számlát és biztosítják eredetét, valamint a tartalom sérthetetlenségét. Az elektronikus számla ugyanazokat az adatokat tartalmazza, mint egy nyomtatott számla. Az elektronikus számla csak elektronikus formában használható, kinyomtatni sem neked, sem a könyvelődnek nem szükséges! Bár az elektronikus számla kinyomtatását a törvény nem tiltja, de számviteli bizonylatként így nem állja meg a helyét.
Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
A Nail4U.hu oldalon négy féle fizetési mód közül is választhatsz.
- Utánvét (csak GLS házhozszállítás esetén választható)
- Banki előre utalás
- Bankkártyás fizetés
- Személyes átvétel esetén készpénz
Azokat a rendeléseket, amelyeknek összege nem éri el a 5000.-Ft-ot, csak kizárólag bankkártyás fizetés, vagy banki átutalás esetén tudjuk fogadni.
Hova utalhatom a rendelésem végösszegét?
A rendelésed véglegesítése után visszaigazoló e-mailben elküldjük neked az utaláshoz szükséges banki adatokat. De szükség esetén innen is informálódhatsz:
Kedvezményezett neve: Nail Island Kft.
Bankszámla száma: 10700512-72359163-51100005
Bank neve: CIB bank
A megjegyzés rovatban feltüntetendő a rendelés sorszáma és a megrendelő neve.
Hogyan történik a rendelés teljesítése?
Munkanapokon a rendelés beérkezését követően azonnal megkezdjük a rendelés feldolgozását. A hétfőtől csütörtökig 15 óráig, pénteken 14 óráig beérkezett rendeléseket a legtöbb esetben még aznap átadjuk a futárnak. Ha valakinek van nyitott (éppen kiszállítás alatt lévő) rendelése, az újabb rendelését, csak az előző rendelésének sikeres kézbesítését követően tudjuk teljesíteni. Ha az előző rendelés még nem került kiszállításra, akkor van lehetőség módosítás, összevonás kérésére.
Hogyan mondhatom vissza a megrendelésem?
A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján 14 óráig, szíveskedjetek jelezni a webáruház felé az info@nail4U.hu e-mail címre vagy a 06-70-788-5253-as telefonszámra. A csomag futárnak történő átadást követően már nincs lehetőségünk a rendelést törölni és a kézbesítést módosítani.
Mi történik, ha nem veszem át a futártól a csomagomat?
A webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül. Ennek következményeként az előzetesen megfizetett oda-vissza szállítási költségére cégünk igényt tart a vásárlótól. Ez alól nem kivétel az az eset sem, ha a vásárlónak a megrendelése "ingyenes" lett volna. A szállítási költség megfizetése hiányában, a vásárlónak a továbbiakban nincs lehetősége áruházunkban utánvétes fizetési mód választására. Rendelését csak banki átutalást vagy bankkártyás fizetést követően tudjuk teljesíteni.
Cégünk a Payee digitális követeléskezelés szolgáltatását használja, így az át nem vett csomagoknál felmerülő költségekre elindítunk egy behajtási folyamatot. A behajtási folyamat szorán ügyvédeink fizetési felszóllítást fognak küldeni az oda-vissza szállítás költségéről, amely jelen esetben 3000.-Ft.
Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?
Amennyiben sérülten kapod meg a csomagot, ezt a futárral minden esetben jegyzőkönyveztetni kell. Kérd el a futártól az erre a célra használatos jegyzőkönyvet és töltsd ki. Írd le pár mondatban a látható sérülést és készíts néhány jól látható fotót a csomagról. Lehetőleg több irányból is. A futártól kérj egy példányt a jegyzőkönyvből. Haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot az info@nail4U.hu e-mail címen. Reklamációt csak kizárólag jegyzőkönyv felvételét követően tudunk elfogadni.
Mennyi ideig garanciális a vásárolt elektronikai termék?
Cégünk a törvényi előírásnak megfelelő garanciát vállal a forgalmazott elektronikai termékekre.
A rendelkezés a 10.000.-Ft alatti termékekre nem ír elő kötelező érvényű jótállást. Cégünk ezekre a termékekre 3 hónap önként vállalt garanciát biztosít.
Ez az összeg feletti termékekre a törvényi előírás szerint 2 év a jótállási idő.
Az elektronikai termékek magyarnyelvű használati utasítását és a garanciajegyet a sikeresen lezárt rendelést követően a "profil" oldalra belépve, a "megrendelések" menüpont alatt lehet letölteni.
Milyen esetekben nem érvényes a garancia?
A baleset okozta károsodás, pl.: elejtés, hanyag használat, vagy a használati-kezelési útmutatótól eltérő helytelen használat, tárolás, karbantartás, és ezen okokból történő meghibásodás esetén a garanciális feltételek nem érvényesíthetők. Esztétikai hiba javítására, törésre, külső behatársa nincs jótállás.
Van-e lehetőség csere-csomagként visszaküldeni a terméket?
Cégünk a csere-csomag küldésének lehetőségét megszüntette. Ha bármilyen terméket cserélni szeretnél és a jogszabályi előírásoknak megfelelően van rá lehetőséged (bontatlan, nem használt a termék), úgy tudjuk kicserélni neked, ha előtte visszaküldöd címünkre. A termék visszaérkezését követően felülvizsgáljuk a termék állapotát és amennyiben nincs akadálya küldünk neked helyette másikat.
Nem ugyan az a szín a termékfotón, mint amit kaptam. Mit lehet tenni?
Nagyon fontos! A termékfotón a színek csak tájékoztató jellegűek. A képernyő vagy a kijelző típusától függően, illetve az egyedi beállítások miatt a megjelenített színek az eredeti színektől eltérőek lehetnek. Az esetleges eltérések miatt felelősséget nem tudunk vállalunk!